Call us today: +385 97 6483495
English
You can use WPML or Polylang and their language switchers in this area.

Content marketing: Kako biti najbolji?

Content marketing zaista utječe na odluku o odabiru hotela.

Content ima svoju snagu. Može poboljšati ili uništiti vaš posao.

Danas će se sve industrije složiti da “Sadržaj (content) je kralj “. ALI, neće ga svi svladati čak niti implementirati.

Ovaj će blog govoriti o content marketingu za hotele.

Što je content marketing?

Content marketing se bavi stvaranjem i distribucijom vrijednog, relevantnog i dosljednog sadržaja kako biste privukli i zadržali svoju ciljanu publiku.

Jednostavnim riječima, to je praksa proizvodnje sadržaja u obliku teksta, slika i videozapisa te njegova dijeljenja na različitim platformama, poput web stranica ili kanala društvenih medija.

Content marketing hotela usmjeren je na proizvodnju sadržaja koji vaša publika treba i voli konzumirati. 

Krajnji cilj za hotele koji rade content marketing je privući što više ljudi i steći više rezervacija.

Ključno je pružiti koristan sadržaj koji informira, zabavlja i privlači vaše goste. Također, jednako je potrebno osigurati dosljednost u izradi sadržaja.

Prijeđimo naprijed na najčešće i očito pitanje u vašem umu.

Zašto je content marketing važan za hotele?

Većina hotela mora provoditi širok raspon marketinških strategija , ali nekako ne mogu postići željene rezultate.

Jedan od glavnih razloga može biti minimalna ili nikakva upotreba hotelskog content marketinga.

Neću pretjerati ako kažem da je content marketing dio koji nedostaje vašem hotelskom marketingu.

Upravo na taj način sadržajni marketing jača tržišnu prisutnost vašeg smještajnog objekta.

1. Educira vašeg kupca

Vaša ciljna publika su putnici; koji se dalje mogu klasificirati u poslovne, razonodu, grupe, solo putnike i tako dalje.

Dublja segmentacija dovela bi vas do sljedećih osnovnih kategorija:

Segment 1: Strastveni putnici, koji se vesele istraživanju različitih kuhinja, kultura, neistraženih mjesta i više.

Segment 2: Obični turisti, koji putuju jednom ili dva puta godišnje kako bi posjetili popularna odredišta.

Sada bi vaša cijela publika idealno imala mnogo pitanja prije nego što rezervira kod vas. Očito, ne možete im odgovoriti putem svojih promotivnih poruka.

Ovdje na scenu stupa content marketing. Kroz sadržaj možete odgovoriti na pitanja publike i gostiju.

2. Daje vam konkurentsku prednost

Kada vaš hotel proizvodi sadržaj, gosti vam počinju vjerovati.

To vam daje veliku prednost u odnosu na konkurenciju, pogotovo ako oni ne nude iste usluge kao vi.

Vaš content marketing može pokazati vašim gostima da ih smatrate više od pukih rezervacija. Želite im pružiti bolje iskustvo i to je ono što želite da razumiju.

Učinite ih dijelom bolje priče kako biste privukli više pažnje. Slike, virtualne ture, videa, tekstovi; koristiti sve i sve što možete.

Content marketing više educira nego što prodaje. To će navesti vaše goste da povjeruju u vas i odaberu vas u odnosu na konkurenciju.

3. Smanjuje troškove marketinga

Nepobitna je činjenica da hotelski marketing zahtijeva ogroman budžet.

Postizanje željenih rezultata moglo bi biti izazovnije nego što mislite. Uglavnom zato što je utjecaj prodaje i marketinga smanjen (ili se kupčevo razumijevanje poboljšalo?).

U usporedbi s prijašnjim vremenima, sada je manje vjerojatno da će potrošači odgovoriti na tiskane oglase ili izravnu poštu.

Zapravo, content marketing košta 62% manje od tradicionalnog oglašavanja i generira oko tri puta više potencijalnih kupaca.

Source

4. Pomaže u njegovanju dugoročnih odnosa s klijentima

Dosljedno i redovito određivanje sadržaja daje vašim gostima razlog da se vrate po još i istražuju neiskorištena područja vašeg posjeda. Time se razvija dugotrajan i lojalan odnos s vašim gostima.

Naposljetku, vaša će publika obratiti više pozornosti na vaš sadržaj ako se poveže s njima i bude povezan s njima.

Uz takav sadržaj, niste u njemu samo radi jednokratne prodaje.

Kvalitetan sadržaj može putnicima predstaviti vaš smještaj, izgraditi odnose i stvoriti nove potencijalne klijente i rezervacije—sve za djelić tradicionalnog marketinga.

5. Povećava vaš ugled

Neće svaki gost otići sretan. Gosti se mogu žaliti na lošu uslugu, skrivene naknade ili nepristojne zaposlenike.

Međutim, sa sadržajnim marketingom možete kontrolirati narativ svog brenda.

Svježi hotelski blogovi, video zapisi i dobar sadržaj na web stranicama sigurno će nadmašiti vaše negativne ocjene.

Povrh toga, postoji mogućnost da se vaš sadržaj rangira i pojavi u potrazi za nazivom vašeg hotela.

5. Pomaže vam u SEO-u

Content marketing utire vam najlakši način da se rangirate više u rezultatima pretraživanja.

Sa samo sadržajem web stranice, postaje vam izazovno napisati sadržaj bogat ključnim riječima.

https://sos-english.hr/content-marketing/kako-privuci-kupce-uz-pomoc-kvalitetnog-content-marketing-a/

Dok ako pišete blogove od prosječno 800 riječi, možete dodati najmanje 5-10 ključnih riječi u svaki blog.

Na taj način dajete više sadržaja tražilicama kao i svojoj publici. Kada se dobro rangira na tražilicama, sigurno ćete dobiti značajnu izloženost na internetu.

Uglavnom, MORATE se baviti hotelskim content marketingom.

Kao što je rekao Robert Rose,

“ Marketing govori svijetu da ste rock zvijezda, content marketing pokazuje svijetu da ste vi taj. 

Kao što sam ranije objasnio, postoje različite vrste sadržaja. Kako odlučiti koju vrstu sadržaja trebate proizvoditi?

Dopustite da vam objasnim sljedeće:

Koje vrste sadržaja hoteli mogu proizvoditi i promovirati?

Trenutačno online turstičke agencije gutaju cijele rezultate pretraživanja. Oni nadmašuju hotelske web stranice, što čini izloženost vaše robne marke mnogo manjom od očekivane. Iz tog razloga content marketing postaje obavezan.

I ne zaboravimo činjenicu da vaši gosti ne traže samo smještaj. Umjesto toga, oni traže zdravo i nezaboravno iskustvo.

Istražuju recenzije na Instagramu, Facebooku, TripAdvisoru i Googleu kako bi se odlučili. Kopaju dublje nego ikada prije kako bi pronašli ono što im se sviđa.

I zato morate imati pravu strategiju sadržajnog marketinga.

Evo nekoliko ideja za proizvodnju i promicanje sadržaja za vaš posjed:

1. Lokalne atrakcije i događaji

Dopustite mi da vas pitam nešto. Zašto vas posjećuju gosti? Ili bolje rečeno, zašto turisti koji putuju u slobodno vrijeme posjećuju vaš grad?

Jednostavno, istražite grad i kulturu koju vaš grad nudi.

Dovoljno je reći da lokalizirani sadržaj uvelike privlači vaše goste. Čak i lokalni vodiči na Googleu ponovno potvrđuju ovu činjenicu.

Putnici STALNO traže bogate, privlačne, originalne savjete i ideje o vašem odredištu. Možete (čitaj: TREBATE) dati detaljne informacije dajući odgovore na sva ova pitanja o lokalnim atrakcijama.

Ovo je izvrsna marketinška prilika za hotelske objekte. Napravite vodič dobrodošlice koji detaljno spominje vašu lokaciju, slikovita odredišta i najbolja mjesta za jelo, piće i druženje.

Lokalni događaji mogu se pretvoriti u popularne postove na blogu – što se sprema, kako uživati ​​u događajima i ideje o itinereru oko popularnih događaja. Od slušanja glazbe uživo u pubu omiljenom među obožavateljima do obilaska turističke atrakcije, ovaj vodič možete prilagoditi na neograničene načine.

#Savjet za content marketing hotela : Također možete surađivati ​​s lokalnim tvrtkama i ponuditi neke od njihovih popularnih proizvoda u svojim sobama. Dakle, gosti dobivaju okus lokalnog (ponekad i doslovno) čim stignu.

2. Fotografije

Činjenica i stvarnost, vizuali privlače više pozornosti od sadržaja.

Kao što Brain Rules kaže u jednom od svojih članaka,

Čujte jedan podatak. Tri dana kasnije; zapamtit ćete 10% toga. Dodajte sliku i zapamtit ćete 65%. 

Vi ovo doživljavate. Čak i ja.

Sadržaj sa slikama mnogo je bolji od sadržaja bez. Ali, sa RELEVANTNIM slikama.

Stoga, kada tražim dijeljenje slika i videa, ne mislim na staromodne i uobičajene hotelske fotografije. Ne, ne želim da budete osrednji. Budite jedinstveni i pokažite tu jedinstvenost svojoj publici. Zapravo, vičite.

Za bolje ideje za fotografiranje, pogledajte Airbnb . Vidjet ćete kako smještajni objekti ističu svoj jedinstveni aspekt. Sve slike nastoje pokazati što njihovo mjesto čini drugačijim.

Savršen primjer hotelskog content marketinga putem fotografija.
Tjera me da poželim otići tamo i ostati tamo. 

Dakle, ključna stvar je pokazati i slaviti svoje razlike. Snimite bogate, živopisne fotografije svog smještajnog objekta, istaknite ono što sobe čini drugačijima i usredotočite se na neobičnosti i neobično lijepe stvari – kao što su sveto pismo ili šareni interijer koji vašu hotelsku sobu izdvaja od konkurencije.

3. Virtualne ture

Kao što ime sugerira, virtualni obilasci zapravo su video zapisi od 360 stupnjeva koji se vrte oko vašeg smještajnog objekta. Vaši gosti dobivaju uvid u to kakav je vaš smještaj i što mogu očekivati ​​ako rezerviraju kod vas.

Generacija Z danas traži više takvih iskustava koja bi im pomogla u donošenju odluka.

Kamera od 360 stupnjeva može snimiti cijelu prostoriju i omogućiti vam da postavite obilazak s vlastitim vodstvom gdje gledatelji mogu pogledati što god žele.

To pomaže povećati vrijeme na web stranici i vrijeme uloženo u vaš brend, tako da postoje dodatne prednosti.

Ako imate dovoljno budžeta, možete čak uložiti u virtualna iskustva.

4. Hrana i ostale najbolje stvari

Tko ne voli pričati o hrani i sličnim ugodnim iskustvima na odmoru – ili čak poslovnom posjetu?

Ako imate te usluge, razmećite se njima.

Razgovarajte o sezonskim jelovnicima, vašem spa jelovniku i tako dalje.

Ako vaš smještajni objekt nema toplice, napišite blog o najboljim toplicama na vašoj lokaciji.

Proširite svoj fokus na hranu i piće na popularna lokalna mjesta – ušuškane restorane, lokalne gurmane, nova otvaranja i najbolje iz serije.

5. Savjeti za putovanja

Savjeti i trikovi za putovanja nešto su čemu se svi gosti vesele i važan su dio pisanja sadržaja vašeg hotela. U osnovi, možete kreirati sadržaj oko:

  • Što putnici trebaju spakirati?
  • Kakvo će biti vrijeme?
  • Je li lokalna voda sigurna za piće?
  • Kako rezervirati aktivnosti?
  • Kako se kretati?

Putnici imaju mnogo pitanja o vašem odredištu. Koristite svoj blog da odgovorite na njih i budite relevantni.

Ako nemate namjenskog pisca sadržaja ili ako ne proizvodite sadržaj redovito, također možete dati ažurirani popis najboljih odredišnih blogova za čitanje.

Ako se vaš hotel nalazi u zemlji stranog govornog područja, također možete napraviti popis korisnih svakodnevnih izraza u jezičnom vodiču.

6. Iza scene

Isprva bi se ovo moglo činiti kao čudan izbor za važan hotelski sadržaj.

Ali ovo je trenutno trend. Tvrtke, pa čak i hoteli, pokazuju nakratko kako stvari funkcioniraju iza kulisa kako bi se njihova publika više povezala.

Content marketing B&B i hostela zamaglio je razliku između njih i tradicionalnih hotela.

Ljudi automatski reagiraju na emocionalnoj razini kada vide slike i opise drugih ljudi koje će upoznati.

Stoga prakticirajte malo zagovaranja zaposlenika i koristite društvene medije – zajedno s vlastitom web-stranicom – kako biste prikazali sretne slike entuzijastičnog hotelskog osoblja i zašto ih toliko cijenite. 

Ljudi će sigurno donositi svoje odluke o rezervaciji na temelju takvog emocionalnog sadržaja (a i vaše će osoblje to cijeniti).

7. Sadržaj koji stvaraju korisnici

Sadržaj koji stvaraju korisnici vrijedan je izvor društvenog dokaza – i nešto na što se vaša publika potpuno oslanja.

Postoji nekoliko načina da dobijete tako kvalitetan sadržaj koji generiraju korisnici.

  1. Putem gostiju : potaknite svoje goste da ostave recenzije na mreži. Ne zaboravite koristiti ovaj sadržaj za izjave! Ovih je dana trend da se selfie gosta objavi na platformama društvenih medija.Kasnije možete koristiti ovaj sadržaj na svojim društvenim mrežama.
  2. Utjecaji: možete se udružiti s influencerima u svojoj industriji koji vas mogu privući putem vlastitog sadržaja. Zauzvrat, morate im ponuditi besplatne sobe ili druge bonuse kada ih potičete da pišu o vašem hotelu.To je sigurna strategija za privlačenje milenijskih putnika.
  3. Partneri: To su tvrtke s kojima surađujete za događaje, catering, zalihe, lokalne aktivnosti i tako dalje.Ako imate dobar odnos s tim partnerima, razgovarajte o zajedničkom stvaranju sadržaja za unakrsnu promociju svojih brendova.
#Savjet za sadržajni marketing hotela: era je kulture slavnih u kojoj fanovi obasipaju ljubav prema svojim “FAVESIMA”. Dakle, ako imate slavnu osobu u posjetu vašem gradu, razgovarajte o tome. Razmotrite postove poput "Upoznajte slavnu osobu koja igra golf na... "

Ovo je bilo nekoliko ideja za vaš hotelski sadržajni marketing.

Sada kada znate koje vrste sadržaja možete proizvesti i promovirati, prijeđimo na strategiju sadržaja za vaš hotel.

Kako formirati content marketing strategiju za svoj hotel?

Ne možete tek tako započeti sa sadržajnim marketingom. Bez dobro formulirane strategije sadržajnog marketinga možda nećete vidjeti impresivne rezultate. Ili još gore, možda nećete moći DEFINIRATI svoje rezultate.

Nemojte paničariti. Podijelio sam kako to učiniti na ovom blogu.

Sve što trebate učiniti je slijediti ove korake.

Korak 1: Shvatite svoju ciljanu publiku

Previše hotela griješi oglašavanjem svima i svakome. Na kraju, njihova poruka nikoga ne impresionira.

Ako imate smještajni objekt za sve, na kraju nećete ostati ni sa kim.

Moderni turisti žele personaliziranu uslugu prilagođenu svojim željama. No, ne možete imati ponudu koja zadovoljava svačije potrebe. Stoga odlučite na koji segment tržišta se želite usredotočiti..

Da biste saznali više o svojoj vrsti publike, iskopajte neke podatke iz prošlosti i saznajte koju vrstu gostiju često primate u svoj hotel? Jesu li to parovi, milenijski putnici ili poslovni putnici, obitelji i grupe?

Ovo je važno jer bi cijeli sadržaj koji kreirate trebao biti namijenjen ciljanoj skupini kojoj se odlučite služiti.

Korak 2: Postavite ciljeve marketinga hotelskog sadržaja

Kada odredite ciljnu publiku, važno je znati zašto stvarate sadržaj za njih.

Zapitajte se što želite postići sadržajem koji objavljujete na web stranici hotela, blogu i društvenim mrežama?

Naravno, želite više rezervacija, ali jesu li to izravne rezervacije ili OTA rezervacije?

Svaka strategija ili plan bez cilja je samo želja.

Trebali biste postaviti posebne ciljeve za svaki sadržaj koji stvarate. Bez cilja možda nikada nećete shvatiti što ste postigli.

Želite li povećati vidljivost vašeg hotela ili ojačati svoj brend, pridobiti nove goste ili povećati broj posjetitelja na vašoj web stranici?

Dakle, analizirajte zahtjeve svog hotela i prema tome postavite svoje ciljeve.

Korak 3: Definirajte ton svog sadržaja i pridržavajte ga se

Pisanje hotelskog sadržaja nije tako jednostavno kao što zvuči.

Trebali biste razviti postupke stvaranja sadržaja – kako se fotografije učitavaju na različite kanale, koju veličinu treba koristiti, koja vrsta kopije ide uz njih i tako dalje.

Ovi predlošci mogu uzeti malo više vremena u početku, ali će vam također donijeti priznanje i uštedjeti vrijeme kasnije.

Štoviše, ovo će olakšati posao većem broju ljudi, ili kod “uvođenja” nove osobe – puno je lakše ako postoji obrazac koji se prati.

Korak 4: Ispričajte svoju priču

Storytelling je trenutno najveći trend u marketingu hotelskog sadržaja.

Priče su zanimljive i ljudi ih vole.

Ponekad se mogu ispričati samo jednom fotografijom. Stvorite svoje male svakodnevne priče koje prenose karakteristike vašeg posjeda.

Obavezno pričajte priče o VAŠEM hotelu, a ne kopirajte one koje smatrate zanimljivima. , a ne kopirajte druge koji su vam zanimljive.

Korak 5: Ostanite aktivni na društvenim mrežama

Koristite društvene mreže na profesionalan način.

Iako ih treba koristiti na profesionalan način, to ne znači da morate imati dosadan korporativni pristup.

Društvene mreže nude vam idealnu priliku da svoju ponudu predstavite na neformalan način jer to možda nećete moći učiniti na web stranici.

Iskoristite priliku da budete duhoviti i zanimljivi.

Odaberite pravi glas za društveno umrežavanje. Kako? Pa, sjetite se svog istraživanja svoje ciljane publike. Tko su ti ljudi, što žele čuti od vas, kako im se možete obratiti?

Sve te odgovore morate imati u analizi ciljane publike, a ako je nemate, napravite analizu ponovno, vrlo detaljno. To će vam pomoći da svoje poruke na društvenim mrežama prilagodite specifičnim potrebama i interesima vaše publike.

Napravite strategiju sadržaja za svaku društvenu mrežu.

Koordinirajte marketinšku distribuciju hotelskog sadržaja kroz različite kanale. Postoji nekoliko mjesta na internetu gdje potencijalni kupac može vidjeti vašu ponudu: web stranica hotela, društvene mreže, blogovi, e-mail itd.

Osmislite procedure za postavljanje sadržaja na te kanale: kada objaviti, tko bi trebao objaviti i tako dalje.

Korak 6: Redovito analizirajte

Nemojte se bojati pogledati svoju analitiku. Učinite to svakodnevno, ali pazite da znate čitati što vam podaci govore.

No, nije dovoljno samo vidjeti svoju analitiku. Pratite ju, pratite ju. Moći ćete je koristiti za donošenje boljih marketinških odluka.

Pogledajte stranice koje imaju veću vidljivost i dobro su rangirane na Googleu. Iskoristite više ovih sadržaja i stranica. ALI, pobrinite se da bude jedinstven i sveobuhvatan.

Pronađite stranice s niskim posjećenostima, niskim rangiranjem, višom stopom napuštanja stranice. Analizirajte te stranice, pokušajte zaključiti zašto ne rade tako dobro i promijenite ih, ili na kraju obrišite.

Zaključak

To je sve što sam sada imala reći o hotelskom content marketingu.

U sadržajnom marketingu ima PUNO toga za pokriti. Ali, uvjeravam vas, isplati se. I mnogi hoteli poput vašeg su to dokazali.

Ne zaboravite…

Sadržaj nije nešto što samo ispunjava bijeli prostor na vašoj web stranici. To je ono zbog čega vaši posjetitelji i gosti rezerviraju kod vas.

To je glas vašeg hotela.

Priprema: by S.O.S. English

You might be interested in …

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)